Zoeken in deze blog

dinsdag 3 mei 2016

uitleg over mijn blog

Hey ik ben Eva. omdat ik best verlegen ben heb ik vaak blosjes daarom de naam Eva's blosjes. hier een lijstje met wat voor blogs ik wil schrijven:

tips (hier tip ik je leuke winkeltjes,horeca,apps,hebbedingetjes, enzv.)mijn leven (dus dingen die ik meemaak )
D.I.Y(do it yourself)( knutselideetjes )
bakrecepten(recepten met zoetigheid)
beauty en fashion(mijn eerste keer make up en mijn liefde voor mode) probleemoplosser (hier heb ik oplossingen voor grote en kleine problemen) overig(hier dingen die ik nu vergeten ben te schrijven) ik hoop dat jullie mijn eerste blog leuk vonden !
PS: zo als je leest wil ik een probleemoplos blogspots schrijven, heb jij nou een probleempje zoals er zit een liedje in mijn hoofd hoe krijg ik hem er uit ? of ik ben verliefd hoe vraag ik verkering? laat het mij dan weten dan gebruik ik misschien jou probleem !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten