Zoeken in deze blog

woensdag 4 mei 2016

mijn portemonnee's collectie



 vandaag laat ik je mijn potemonnee collectie zien omdat ik veel leuke portemonnee's heb en ik die met jullie wil delen! dus let's begin !


nummero  1.
dit is een van mijn eerste portemonnee's ooit. hij is licht roze met een van kraaltjes gemaakt vlindertje en ik vind hem super schattig en heb deze als klein meisje veel gebruikt.
merk:Souza. ik weet niet of hij nog te koop is.


 nummero 2
deze geweldige uilen portemonnee ! ik ben dol op uilen en dit is een pronkstuk van mijn uilen/portemonnee collectie! ik heb hem gekregen voor mijn verjaardag een paar jaar geleden en hij is nog steeds geweldig ! 
merk:claire's. deze weet ik ook niet of hij nog te koop is.

.
nummero 3.
deze is ook al zo schattig ! een balletschoen portemonnee ! deze is nog van mijn moeder geweest. ik zit op ballet en mijn moeder vroeger ook ! je kunt deze balletschoen ook als klein etuitje gebruiken.
merk: Le Papillon. niet meer te koop.




 nummero 4.
deze ziet er leuk uit en is praktisch want je kan je pasjes er in kwijt hij is ruim en heeft een rits super handig om te hebben dus! deze gebruik ik vaak met boodschappen doen of naar de bibliotheek gaan.
merk:Hema. volgens mij is deze nog wel te koop.
nummero 5.
deze komt uit Keulen. deze hadden mijn ouders meegenomen uit Keulen toen ze daar zonder mij en mijn broertje waren. als souvenir voor mij. en ik vind hem leuk omdat de bekende en toeristische dingen van de stad er opstaan. zodat ik een beetje weet hoe Keulen er uitziet want ik ben er zelf niet geweest.
merk:Robin ruth. als je in Keulen bent is hij te koop in zo toeristisch souvenir shop volgens mijn ouders


2 opmerkingen: