Zoeken in deze blog

woensdag 4 mei 2016

kennismaking

dit is alweer mijn tweede blogspot ! bloggen is echt awesome ! maar omdat dit mijn tweede blogspot is. leek het me leuk dat jullie kennis met mij kunnen maken. aan de hand van vriendenboekjes vragen. die je vroeger als kind beantwoorde en je moeder die voor je opschreef.



1.wat zijn je hobby's ? 
ik heb heel veel hobby's ! maar ik zal de meest geliefde opnoemen:lezen ! ik ben echt een boekenwurm.youtube ik heb zelf een youtube channel het linkje op de pagina youtube channel aan de zijkant op mijn blog. bakken ik hou heel veel van zoetigheid bakken.creatief bezig zijn tekenen,schilderen,knutselen. en ik heb  nog veel meer hobby's.

2.wat wil je later worden ?
dat weet ik nog niet zo goed. ik wil zoveel wel worden zoals:blogger,youtuber,ondernemer,psycholoog maar ik hoef gelukkig nu nog niet te kiezen.

3.wat is je lievelingsdier ?
ik hou eigenlijk van alle dieren behalve slangen haaien spinnen en dat soort griezels en ik wil heel graag konijnen.

4.wat is de beste muziek ?
ik heb niet een favoriet nummer of zanger(es) ik hou van de muziek die in de hit lijsten staan en waarvan je lichaam gaat dansen.

5.je grootste avontuur is ?
dat zou ik zo niet kunnen bedenken.maar in het vriendenboekje waar ik de vragen vandaan haal heb ik geschreven : geboren worden uit de buik van mama.(proest)(ik heb dit opgeschreven toen ik 7 jaar was )


ik hoop dat jullie de paar vragen leuk vonden ! en dan bedank ik jullie voor het lezen ! xxx Eva

2 opmerkingen:

  1. wat is jou grootste avontuur ?
    laat het me weten !
    xxxEva

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is jou grootste avontuur ?
    laat het me weten !
    xxxEva

    BeantwoordenVerwijderen